Toyota презентувала неймовірний суперкар GR GT
Дизайн був розроблений у співпраці з аеродинаміками. Автомобіль має вражаючий зовнішній вигляд. Великі повітрозабірники розташовані спереду. Капот має скульптурні вентиляційні отвори та трикутні повітрозабірники в стилі NACA. Широкі повітрозабірники розташовані за передніми колесами. Задня частина може похвалитися надзвичайно коротким звисом, подвійно вигнутим спойлером та чотирма вихлопними трубами, розміщеними в окремих кожухах. 
Японська марка Toyota презентувала суперкар GR GT із 650-сильним двигуном V8 із подвійним турбонаддувом.
Toyota продовжує стверджуватись як бренд для ентузіастів та шанувальників витонченої динаміки водіння. Після місяців спекуляцій та невеликих витоків інформації японський виробник представив Gazoo Racing GR GT та версію GT3.

Спортивні моделі GR86, GR Yaris, GR Corolla та GR Supra, отримали ще один споріднений автомобіль, адже Toyota повертається до вимогливого сегмента суперкарів.
Після різних тизерів та появи на Фестивалі швидкості в Гудвуді, де обидва автомобілі були сильно закамуфльовані, вперше низькопрофільні машини предстали у всій красі. Прем’єра відбулася на трасі Фудзі Спідвей.
Перше враження

GR GT – це спортивний автомобіль з довгим переднім звісом, двома сидіннями та значно зміщеним назад салоном. Його пропорції нагадують такі моделі, як Dodge Viper, Mercedes SLS або інші спортивні автомобілі з переднім розташуванням двигуна та заднім приводом.
Автомобіль досить великий. Він низький і широкий, його довжина становить 4820 міліметрів, ширина – приблизно два метри, а висота – 1195 міліметрів. Судячи з початкових зображень, автомобіль точно має зовнішність, яка вразить багатьох.

Основою є алюмінієве шасі. Багато додаткових деталей виготовлені з вуглецевого пластику, що дозволяє знизити вагу капота, даху, дверних панелей та кришки багажника. Основні несучі конструкції виготовлені з більш економічно ефективного алюмінію. Toyota навмисно впроваджує GR GT у традиції 2000GT 1960-х років та славетного Lexus LFA.
До речі, Toyota спеціально попросила старше покоління інженерів, відповідальних за LFA, зробити свій внесок у розробку GT, по суті передаючи секретні інгредієнти для чогось справді великого своїм молодшим колегам. Це відповідає принципу «Shikinen Sengu» – традиції, за якою синтоїстське святилище регулярно перебудовується. Японський підхід, який просто викликає захоплення.
Під капотом

GR GT використовує 4,0-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом у конфігурації «гарячий V». Силовий агрегат доповнює м’яка гібридна система. Один електродвигун інтегрований у нещодавно розроблену 8-ступінчасту автоматичну коробку передач Transaxle. Мокре пускове зчеплення замінює звичайний гідротрансформатор. Також включено механічний диференціал підвищеного ковзання. Електродвигун компенсує короткочасні прогалини крутного моменту під час розгону та перемикання передач.

Загальна потужність становить 650 к.с. та 850 Нм. Toyota додає до цих показників «або вище». Споряджена маса становить 1750 кілограмів, з застереженням «або менше». Офіційні дані про розгін ще не оприлюднені. Розгін від 0 до 100 км/год, ймовірно, становитиме значно менше чотирьох секунд. Максимальна швидкість, як очікується, становитиме щонайменше 320 км/год; японський виробник говорить про «понад 199 миль/год».

Підвіска оснащена подвійними поперечними важелями та пружинами по всьому колу. Карбоно-керамічні гальма Brembo та шини Michelin Pilot Sport Cup 2 входять до стандартної комплектації. Двигун розташований так далеко в передній частині автомобіля. Трансмісія була переміщена до задньої осі.

Toyota досягає розподілу ваги 45 відсотків спереду та 55 відсотків ззаду. Вони також можуть похвалитися надзвичайно низьким центром ваги. Виробник робить акцент на відчуттях від водіння, зворотному зв’язку та залученості водія.
Дизайн



